January 24, 2015

My Precious! Buasir Otak: The Komik

[105th]

assalamualaikum dan salam sejahtera. aku tanya apa khabar? aku tanya apa khabar? aku tanya apa khabar… semua? #juaraajl29

1. tiga empat hari kebelakangan ni kecoh dalam dunia blog dan social network (gempak sangat bunyi dia) tentang 13 komikus blogger kaki conteng yang telah berkolaborasi untuk menghasilkan sebuah komik terbaru mereka berjudul; BUASIR OTAK : THE KOMIK.

buasir otak the komik

(mintak maaf kepada owner komik, aku edit cover comic. nak nampak rare sikit. hoho…)

2. keterangan lanjut mengenai cara pembelian komik ni boleh dirujuk terus ke agen pengedar sah komik (rujuk sini). or perhaps kalau korang terlampau ‘penat’ sangat untuk klik link tu, boleh jugak rujuk pada info kata bawah ni:

BOTK - 15

3. disebabkan aku membeli komik ni secara tunai semasa penghantaran (baca : cash on delivery a.k.a C.O.D), maka berpeluanglah aku berjumpa dengan tuan punya blog Buasir Otak.

4. first time meeting face-to-face dengan mana-mana blogger, yang mana selama ni aku hanya follow tulisan-tulisan diorang dalam blog saja. dan reaksi aku waktu tu… sangat-sangat awkward.

5. secara keseluruhannya, komik ni sangat menarik. memang sangat berbaloi–baloi untuk korang dapatkannya. jadi, tunggu apa lagi!?? dapatkannya SEGERA! sementara stok masih ada. (aku tolong promosikan ni. katanya stok dah makin berkurang. huhuhu…)

sekian.

13 comments :

cEro said...

Thank you Haryz,
teruskan sokong kami ber-tiga belas untuk next project insyaAllah :)

nazha anua said...

uih haryz..perenggan 1 byk betul type kosampai kena garis panjang2 ek.haha..
btw, thanks bro support kita orang..untunglah dpt tgk noob in real life..hahaha

Haryz Khairuddin said...

hahaha... saje je buat byk2 typo. :P
tu la pasal, noob aku dah jumpa. kaki conteng yg lain ni bila la dpt jumpa jugak gamaknye?? hoho

Haryz Khairuddin said...

in shaa Allah.
buku kolaborasi korang yg pertama pon aku dah ada. just x buat post je pasal tu. tetiba dtg penyakit M punya pasal. hohoho...

Len Inouie said...

Wooooooh.... menarik! Kenapa buasir otak guna nama wanita masa hantar barang kat aku?

plain83 said...

huyoo dapat tengok noob siotz... hensem tak hensem tak? hahahah XD

arigatou for your support! ;3

Haryz Khairuddin said...

ntah, tu kena tanya noob sendiri la rasanya.. kot.

Haryz Khairuddin said...

hensem ke tak??? errrr..... ntah la. noob ko hensem ke tak? hohoho XD

doumo. keep drawing for the next book. :)

Aujinz said...

Jangan kata Noob, aku yang berkolaborasi bertiga pun tak pernah tengok muka cEro mahupun Nazha... koh koh koh... owh, baidewei, terima kasih menyokong bro.. koh koh koh

Haryz Khairuddin said...

kasih diterima. dah sokong ni apa lagi.. belanja la blogonovella satu. hohoho :P

Nick Nashram said...

dari blog ke komik pulak..memang terbaik r..aku x pandai nak lukis2 ni..setakat orang lidi bole la..haha

Zyra Roxx said...

tuan blog buasir otak tu hensem tak? kakakaka ><

Haryz Khairuddin said...

jawapan adalah seperti di atas. wallahu a'lam. hanya tuan punya badan yang mampu menjawabnya. hohoho...
*jawapan cliche*