January 14, 2013

Selamat Pengantin Baru Buat TISTA & Faizul

Assalamualaikum dan salam sejahtera kengkawan. howdy-do?

majlis resepsi telah diadakan di Dewan Besar Kamunting, Seksyen 25 Shah Alam pada 13 Januari 2013 bersamaan 1 Rabiul Awal 1434H. walaupon perjalanannya terasa jauh dan mampu menyesatkan sesiapa sahaja yang tak pernah menjejakkan kaki ke Shah Alam, namun aku gagahkan jua semangat untuk memenuhi undangan pasangan raja sehari tersebut. (eiceh…)

wedding tista & faizul “Selamat Pengantin Baru Pasangan Raja Sehari
Intan Suraya & Faizul Fitri.”

Semoga kalian kekal berbahagia hingga ke Syurga CINTA… eiceh. ;P

********

* tujuan utama aku gigih sangat nak datang sebabnya aku dah lama tak jumpa kawan – kawan maktab aku tu. walaupon tak semua aku dapat jumpa, tapi kira ok lah kan. rindu banget sama kalian… (kira macam mini reunion la gamaknya.)

* mengikut adab Islam, adalah suatu kewajipan bila kita dijemput untuk hadir ke majlis walimah. [link]

Haryz Khairuddin (10)

5 comments :

fifie said...

Tahniah Intan Suraya dan suami :D

Uncle Jonni said...

slmt pengantin baru buat mereka.... semoga berbahagia hingga ke syurga..

Cik Syida said...

tahniah untuk pasangan pengantin :D

Mas Zull said...

assalamualaikum haryz...selamat pengantin baru ...:)

mieza said...

selamat pengantin baru utk kwannye..