December 14, 2012

1.2.34… Alhamdulillah. Harapanku Menukar Domain Terlaksana Sudah.

Assalamualaikum warahmatullah geng.

fine baru-baru ni kan heboh blogger nak tukar domain ke dot my… kan? dan aku merupakan salah sorangnya. aku admit. jadi, ni yang aku nak kabornye… huhu~ sekarang ni domain aku dengan rasminya dah pon bertukar. woot woot~

jadi kepada sesiapa yang dah termasukkan aku dalam bloglist korang (perasan…! bajet ada la kan?), dimohon untuk tukar ke…

http://www.haryzkhairuddin.my

miracle pesanan dari pihak penaja (cik innanie ariffin) : kepada blogger-blogger yang dah dapat 3 – 4 emel dari domreg@mynic.my, dan korang dah follow semua step dalam emel tu (kalau tak paham emel yang mana buleh klik kat sini)… so bulehlah korang terjun pulak dalam sini atau dalam sinun untuk menukar domain korang ke dot my. ada paham murid-murid? (PERHATIAN! tutorial ini hanya untuk pengguna domain blogspot SAHAJA. untuk domain dot com pulak, pihak penaja akan buat tutorial yang lain… kata beliau.)

sekian. majulah blog untuk negara.

********

important lost * aku hampir terlepas peluang keemasan ni. rupanya petang aku register untuk domain dot my ni, pihak penganjur dah hantar semua emel kat atas tu kat aku. dan aku dengan bangganya (ke bangangnya???) pergi delete semua emel tu pulak (sebab folder inbox aku penuh yang amat). nasib baik tergerak hati nak bukak folder ‘sampah’ dan terperasan emel-emel tu. kalau tak, menangis tak berlagu la aku malam ni. muohohoho~

* selamat bertukar ke domain dot my kawan-kawan bloggerku sekalian.

* info tambahan : tarikh hari ni dalam kalendar Hijrah adalah 1 Safar 1434 (1.2.34).

Haryz Khairuddin sign (11)

18 comments :

FarhanahAdzlan said...

okeyhh untunglaa..hahaha:)
still mahu setia dngan blogspot lagi xtau knapa..haha~

yeahh tarikh harini memey lawa dalam kalendar hijrah ^^

intanfirdaus247 said...

wah tahniah..:)syok2

Nick Nashram said...

bro, kalo tukar domain sitelink ngan ranking ada effect tak? kalo tukar template sitelink hilang..kalo tukar domain tak tau lak.

deq noor said...

tahniah! semoga terus aktif berblog.. :)

shada wentz said...

haha wuyoo! hidup malaysia! ;p

Ieta Mat Sa'ad said...

jumpa anda dalam entry blog Innanie. Suka dgn blog ni, sangat2 kreatif sekali. Terus sy followi... :)

Nesa Wazir said...

waa.bestnye ade domain sndri..

aisyah lola cham said...

done follow your blog

Sunah Sakura said...

kenapa kena tukar??? ok ok nak pi baca entri sebelum ni..

Warna Warni Kehidupan said...

hajat di hati nak bertukar juga.. tapi belum berkesempatan huhuhu alasan sungguh..

izwan said...

tahniah dah tukar domain...

afifudinsohaini said...

samala..baru tukar domain..haha
btw slam kenal..

Aida Omar said...

wah dah tukar dot my.. tahniah haris. Moga semakin bersemangat dalam berblogging :)

Syazwan Che Deraman said...

kita pun dah tukar,
bro, lagi baik bro asingkan email sosial macam facebook, twitter dan lain lain.

Haris Khairuddin said...

@FarhanahAdzlan
sebab masih free..??
x kisah pon ada domain sendiri ke x? yang penting blog sentiasa aktif.. hehe. ;D

@intanfirdaus247
welkam2.. ;D

@Nick Nashram
hopefully apa yg aku cakap tu membantu.

@deq noor
macam lagi mendung je mood blogging. hahaha.
in shaa Allah.

@shada wentz
xtau lak selama ni mesia bernyawa..? haha~ XD

@Ieta Mat Sa'ad
thanks. saya dah follow balik. ;)

@Nesa Wazir
lagi best kalau blog yang sentiasa aktif updet blog dia.
tapi memang best pon.. rasa macam dah beli rumah sendiri pulak. hoho.. ;P

@aisyah lola cham
thanks.. ;)

@Sunah Sakura
harap dah paham.. trimasih sebab sudi terjah blog ni. ;)

@Warna Warni Kehidupan
xpe.. teruskan dulu dengan yang sedia ada. yg penting terus mengupdet berita2 terkini. huhu~

@izwan
thanks bro~

@afifudinsohaini
yeay! kita geng.. haha~ XD

@Aida Omar
in shaa Allah.. tapi nampak macam mendung di tengah hari je. (mood x menentu maksudnya..) huhu~

@Syazwan Che Deraman
ok.. dah buat. thanks for the advice bro. ;)

لين Si Pipi Merah said...

tahniah! bila lah nak merasa pakai dotmy pulak. :)

Haris Khairuddin said...

@لين Si Pipi Merah
in shaa Allah, ada rezeki nanti pakai la. ;D

Encik H said...

aaa..aaa..aaa..aku pun sebenarnya tengah dalam proses nak tukar domain..kehkeh..