September 27, 2012

Sai, The Emotionless Elite Ninja…

Sai of ANBU

korang baca Naruto tak? mesti tau pasal Sai kan? sorang ninja elit dalam skuad ANBU ni? dengan kemahiran mengghidupkan lukisan2 beliau? so… apa lagi pasal beliau yang korang-korang kipas susah mati Naruto buleh kongsikan dengan aku?

********

* most of the times, I feel like Sai is a reflection of myself… an emotionless soul.

* maybe the different between us is that are I’m not a ninja, & definitely my drawing techniques & quality is like heaven & earth compared to him. huhuhu…

HK sign (10)

3 comments :

Nick Nashram said...

tak kisah la orang nak kata apa tapi naruto, one piece ngan bleach feveret kot.
setiap minggu duk tggu nak baca kat one manga.huhu

Everything's Everythings said...

Sai emotionless tpi lps dia rapat dgn naruto dia makin berubah kan? ^^

Peminat Naruto ni.. ;D

Haris Khairuddin said...

@Nick Nashram
itu dah jadi upacara wajib utk aku jugak kot. hahaha..
tapi aku tambah lagi satu.. fairy tail.

@Everything's Everythings
yup, it's true. so, aku dalam proses mencari team Kakashi dalam hidup ni.. :]