May 5, 2012

Selamat Pengantin Baru, Aina & Maab

Assalamualaikum warahmatullah…

28 April 2012 yang lepas, one of my batch mate secara rasminya bergelar pengantin baru a.k.a seorang isteri. majlis resepsi diadakan di De Rhu Beach Resort, Kuantan, Pahang keesokan harinya. tema majlis ‘biru putih’ n hampir keseluruhan dekorasi dibuat sendiri oleh kawan aku tu. (biasa lah… orang tangan berseni kan? pegang apa pun jadi cantik je.)

aina maab 2

aina maab bergambar bersama raja sehari. (kitorang nak amik berkat orang kahwin, mana la tau kan? huhu…)

********

* semoga korang berdua berbahagia & diberkati sehingga ke akhir hayat. n semoga dikurniakan putera puteri yang comel n soleh. ;D

* kalau berselisih faham lepas ni, jangan sampai gaduh2, main perang2 dunia ketiga… tapi duduk berbincang elok2.

* kalau tak dapat kawal emosi, jauhkan diri dari pasangan dulu sampai reda sikit.

* memang seronok sebab baru first time dapat jejak kuantan. sebelum ni main dengar dari mulut orang je.

* xtau nak tulis apa lagi. sekian… kbai~

HK sign (3)

2 comments :

Solihin Zubir said...

selamat pengantin baru juga diucapkan buat sahabat anda.. :D

MawardiYunus said...

slamat pengantin baru pada yang kawin hahaha