January 21, 2012

Perjuangan Belum Berakhir : Siri Dua

assalamualaikum korang. apa khabar cuti2 sekolah camni?? (hoho... ekceli bukan cuti skolah, tapi cuti akhir sem untuk universitas aku. peace yaw!) korang ingat lagi tak dalam entri lepas aku ada tulis yang aku akan updet selalu blog aku? (evendoh korang tak baca pon tapi aku tetap nak bagitau korang jugak.) well, the thing is... semalam time aku nak on laptop aku, dia ada problem. ekceli dah banyak kali dia takleh on. but aku paksa jugak beliau bekerja lagi. (you know when you're going to switch on the laptop, you've to press the power button rite?) so in my case, that button itself is having a serious problem. so, sekarang ni aku tak berapa nak buleh on laptop aku selalu. (or should I say memang dah tak buleh nak on laptop aku... huhuhu.) n don't ask me camne aku buleh updet blog ni sekarang. cause sekarang ni aku tengah pinjam tanpa izin laptop orang (memang la orang punye kan? takkan haiwan lak... ye tak?) so, hopefully dalam masa terdekat ni laptop aku dapat berfungsi balik. cause I really really miss my laptop. evendoh laptop orang lain lebih best n lebih gempak n lebih ringan dari aku punye. (yo-oh je kau ni...) sekian... terima kasih.

No comments :